torstai 11. elokuuta 2011

Palikkatesti

Tuli taas tänäkin iltana karvas opetus siitä miten palikka sitä voi olla. Niinkin yksinkertainen asia kuin käsisuihku ja sen monen monituiset käyttötarkoitukset + miehen aivot niin ei vaan aina osaa vetää viivaa pisteestä A pisteeseen B.

Vessasta kuului vessanpöntöltä huuto:"ISI ISI TUU AUTTAA". Minä: "No mitä?" Veera: "Antaisitko ton käsisuihkun?" Minä: "Mitä sä sillä muka teet siinä pöntöllä?" Veera katsoi minua samanlaisella ilmeellä kuin neanderthalin ihmistä, joka on tunkenut juuri housunsa täyteen helvetin vihaisia majavia ja totesi "No HÖ pesen pim*in!".

Joskus sitä tuntee elävänsä keskellä palikkatestiä missä testaajina ovat omat lapset ja vaimo. Olen tainnut näiden vuosien aikana saada kerran pyöreä palikan pyöreään reikään......ja varmaan silloinkin vaimon auttamana...muutoin tuleekin pelkkiä hylättyjä arvosanoja...

.....mitäs minä sitten teen kun tyttäret alkaa kyselemään kysymyksiä kuten "Näytänkö lihavalta tässä mekossa?" tai vastaavia yhtä sadistisia kompakysymyksiä joihin vastaamalla on joko A. kusessa kaulaansa myöten tai B. kusessa hiusrajaa myöten. Olen aikoinani jo sanonut rakkaalle vaimolleni etten suostu vastaamaan tuollaisiin kysymyksiin.....ja silti se niitä esittää.......ja minä pöljä vastaan niihin.... Mitähän miehen egolle tapahtuisi jos alkaisi kyselemään naisilta samanlaisia kysymyksiä kun esim. vetää farkut jalkaan että "Näyttääkö mun mu*at näissä housuissa sun mielestä normaalia pienemmiltä?" ......tuollaisia miehet ei kysele koska me pelkäämme niitä vastauksia....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti